torstai 26. lokakuuta 2017

Myyrä ja Praha

Jos olet elänyt lapsuuden 80-luvulla, tiedät mikä on Myyrä. Minä ainakin tiedän ja olen hänet tutustuttanut myös Ukkelille.

Minun Myyrä on se alkuperäinen, piirretty hahmo, ei Myyrä ja Panda -animaation hahmo, joka on nyt tullut lasten iloksi.

Tämä vierailu Prahaan taitaa olla jo seitsemäs ja tällä matkalla olen huomannut, että Myyrää on alettu tuotteistamaan enemmän. Minua asia ei harmita lainkaan.

Olen ostanut tältä Prahan matkalta Myyrä -tuotteita:
- suklaamunia
-joulukalenterin
-vuosikalenterin
-paidan
-leluja mm. Rakennuspalikoita, sammakko sorminukke
-hammastahnaa
-muki

Ainakin nämä on jäänyt kauppaan:
-pellavansiemen tyyny
-lastenvaatteita mm. Potkupuku
-lautassetti
-lasten puutarhapöytäryhmä
-lasten puutarhakatos
-eväslaukku

Tätä lähdin hakemaan, mutta vielä en ole löytänyt:
-petivaate -setti. (Onneksi kotona on kaapissa yksi edellisiltä reissuilta)

Pari päivää reissua jäljellä. Katsotaan mitä vielä mukaan löytyy :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa. Kaikki kommentit luetaan!